پایگاه رسمی اینترنتی

حق هر زوج ایرانی است که بتوانند آگاهانه، مسئولانه و آزادانه در مورد باروری تصمیم بگیرند. اما تصمیم تنها، کافی نیست و عوامل دیگری نیز بر باروری تاثیر گذار هستند.


ادامه مطلب

تقریبا هر فردی ناراحتی‌های معده و دل درد را در یک نقطه تجربه می‌کند. اما در واقع، هر عضو از شکم می‌تواند باعث ایجاد این دردها شود. مشکلات مربوط به شکم می‌تواند کوتاه مدت بوده و گذارا باشد یا اینکه تنها بعد از خوردن غذا خود را نشان دهد. پزشکان می‌توانند آزمایش‌هایی را برای محدود کردن دلایل ایجاد این شکم درد انجام دهند.


ادامه مطلب

مقاله ای که در سال 2015 در مجله فوربز به چاپ رسیده است، می گوید امواج وای فای برای کودکان خطرناک تر است. نور آبی که از صفحه روشن تلویزیون، لپ تاپ و گوشی ها ساطع می شود و نیز فعالیت الکترومغناطیسی آنها باعث بیخوابی می شود. به عقیده محققان امواج وای فای در دسته بندی میدان های الکترومغناطیسی ماکروویو قرار دارد و ممکن است کودکان بیش از بزرگسالان در میزان بیشتری از این تشعشات را جذب کنند. آنچه نگران کننده است، اینکه خانم های باردار باید از قرار گرفتن در معرض تشعشات ماکروویو دوری کنند، چون جنین بیشتر در معرض خطر قرار دارد.....


ادامه مطلب

فواید چای سبز بر هیچ کس پوشیده نیست. از افزایش سوخت و ساز بدن گرفته تا حفظ سلامت قلب. اما فواید دیگری که باعث می‌شود چای سبز بهترین نوشیدنی برای مردان مسن به حساب آید، تنظیم هورمون‌ها است که به حفظ سلامت پروستات کمک می‌کند. چای سبز حاوی ماده شیمیایی به نام کاتچین و نوعی آنتی‌اکسیدان (EGCG) است که میزان جذب چربی توسط بدن را پایین می‌آورد. همچنین دارای نوعی آنزیم است که چربی را در هم می‌شکند و به کاهش وزن کمک می‌کند.


ادامه مطلب

فایل کتابچه توجیهی کارکنان جدیدالورود و قوانین و مقررات اداری بیمارستان حضرت ولی عصر (ع)


ادامه مطلب

در این مقاله به بررسی موارد همچون معرفی رادیوتراپی یا پرتو درمانی اشاره خواهیم کرد همچنین با ارائه پمفلتهای آموزشی در صدد اطلاع رسانی در رابطه با عوارض پرتو درمانی لگن، عوارض پرتو درمانی معده و غیره برخواهیم آمد


ادامه مطلب

پمفلت های مربوط به اقدامات پیشگیرانه قبل از ورود به اتاق عمل و حین خروج


ادامه مطلب

توصيه هاي بهداشتي در مقابل كرونا ويروس


ادامه مطلب

توصيه هاي وزرات بهداشت درمان و آموزش در مقابل كرونا ويروس جديد


ادامه مطلب

پرسش پاسخ هاي شايع در زمينه بيماري كرونا


ادامه مطلب

پيشگيري ،محافظت ، مراقبت در مقابل كرونا ويروس


ادامه مطلب

راهنماي بيماران حاد تنفسي در منزل


ادامه مطلب

راهنماي بيماران مشكوك به كرونا ويروس


ادامه مطلب


ادامه مطلب


ادامه مطلب


ادامه مطلب


ادامه مطلب


ادامه مطلب

Untitled 1
Untitled 1

آدرس : قم-بلوار امين ،بلوار جمهوري اسلامي

تلفن تماس : 16-32884310

فكس : 32884318

تمامي حقوق مادي و معنوي اين سامانه متعلق به بيمارستان حضرت ولي عصر ميباشد